K歌情人
剛剛看HBO播放的 畢竟我還是不習慣去電影院看
所以現在都在家期待HBO的播放囉 
也是有種小小的幸福感啦
劇情蠻容易就猜的出來會怎樣的發展了
不過我蠻喜歡歌的旋律跟歌詞就寫上來啦
有興趣聽的請上網搜尋
(喜歡歌,但是我英文很爛)
 
Way Back into Love (重新遇上愛)
 
I've been living with a shadow overhead(我終日生活在陰影中)
I've been sleeping with a cloud above my bed (睡在床上烏雲也是緊跟)
I've been lonely for so long (我已經孤單寂寞了好久)
Trapped in the past, I just can't seem to move on (沉溺回憶,停滯不前 )
I've been hiding all my hopes and dreams away (我把所有的希望與夢藏起)
Just in case I ever need em again someday (只為了哪天會再需要它們)
I've been setting aside time (時間不斷催促著我 )
To clear a little space in the corners of my mind (趕快把悲傷趕出內心角落)
All I want to do is find a way back into love (我只想要重新找回愛)
I can't make it through without a way back into love (我無力獨自撐下去,若無法重新找到愛)
Oh oh oh  (喔~喔~喔~)
I've been watching but the stars refuse to shine (抬頭瞭望但群星不再耀眼閃爍)
I've been searching but I just don't see the signs (不停找尋但就看不到那些訊號)
I know that it's out there (我知道真愛總是在)
There's got to be something for my soul somewhere(定會有契合我靈魂的人就在不遠處 )
I've been looking for someone to shed some light (我一直在尋望某人可以分享傾訴生命光彩 )
Not just somebody just to get me throught the night (而不只是某個人伴我度過空虛寂寞的夜晚)
I could use some direction (我跟隨一些指引 )
And I'm open to your suggestions (而我將對妳的示意敞開心胸)
All I want to do is find a way back into love (我只想要重新找回愛)
I can't make it through without a way back into love (我無力獨撐,如果我無法重新找到愛)
And if I open my heart again (若我再次敞開我的心扉)
I guess I'm hoping you'll be there for me in the end (我想我希望最後你在那為我守候)
There are moments when I don't know if it's real (有些時候當我不知道似真似假)
Or if anybody feels the way I feel (或者大概有人都與我想的一樣)
I need inspiration (我需要些激勵)
Not just another negotiation (而不是另一個妥協)
All I want to do is find a way back into love (我只想要重新找回愛 )
I can't make it through without a way back into love (我無力獨撐,若無法重新找到愛)
And if I open my heart to you (若如果我對你敞開我的心扉 )
I'm hoping you'll show me what to do (我希望你會示意我該如何去做)
And if you help me to start again (若你幫我再次開始 )
You know that I'll be there for you in the end (你知道我將在那裡為你守候直到最後)
arrow
arrow
    全站熱搜

    黑熊 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()